pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Social Media Strategiczne. Wprowadzenie

Autor książki:

Iwona Lupa-Wójcik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe Sophia
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 168 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788365929587
ISBN: 978-83-6592-958-7
Data: 2020-03-17
Cena wydawcy: 59.83 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Social media strategicznie. Wprowadzenie to monografia rozpoczynająca cykl książek pod hasłem Social media strategicznie, w którym autorka zgłębia problematykę strategicznego podejścia do mediów społecznościowych w różnych organizacjach, głównie przedsiębiorstwach.

Książka "Social Media Strategiczne. Wprowadzenie" - Iwona Lupa-Wójcik - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Sophia. Książka posiada 168 stron i została wydana w 2018 r.