pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Autor książki:

Liana Evans

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 312 s.
Wymiar: 158x235 mm
EAN: 9788324629886
ISBN: 978-83-246-2988-6
Data: 2011-08-19
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jak to się robi w nowych mediach

  • Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych

  • Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców

  • Poznaj media społecznościowe od kuchni

Idź z duchem Internetu!

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.


  • Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, You Tube, Linked In, Flickr i inne serwisy

  • Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników

  • Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych

  • Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych

  • Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych

  • Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego

  • Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy

Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!

Książka "Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych" - Liana Evans - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2011 r.