pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Słownik marketingu i reklamy angielsko-polski i polsko-angielski

Autor książki:

Piotr Ratajczak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Kanion
Rok wyd.: 1999
Oprawa: twarda
Ilość stron: 544 s.
Wymiar: 111x186 mm
EAN: 9788387808044
ISBN: 83-87808-04-0
Data: 2005-01-12
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka ta to znakomita pomoc dająca szansę bardziej zaawansowanego rozumienia i posługiwania terminologią specjalistyczną z dziedziny marketingu i reklamy. Autor szczególnie mocny nacisk położył na językowym zilustrowaniu zagadnień promocji oraz zastosowań reklamy. Tom zawiera około 15 000 haseł.

Książka "Słownik marketingu i reklamy angielsko-polski i polsko-angielski" - Piotr Ratajczak - oprawa twarda - Wydawnictwo Kanion. Książka posiada 544 stron i została wydana w 1999 r.