pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Słownik marketingu angielsko-polski z indeksem polsko-angielskim

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wilga
Rok wyd.: 2000
Oprawa: twarda
Ilość stron: 234 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788371565120
ISBN: 83-7156-512-7
Data: 2006-01-17
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Słownik angielsko-polski z indeksem angielskim zawiera ponad 6 5000 haseł i zwrotów, dotyczących wszystkich aspektów wiążących się z tą ważną dziedziną biznesu we współczesnym świecie. Dobór słownictwa uwzględnia m.in. takie zagadnienia jak: różne formy reklamy, techniki sprzedaży, badania rynku czy terminy związane z opakowaniami. Jakość słownika zwiększają umieszczone w nim autentyczne cytaty z prasy fachowej całego świata, które pokazują jak używa się języka angielskiego w tej sferze.

Książka "Słownik marketingu angielsko-polski z indeksem polsko-angielskim" - oprawa twarda - Wydawnictwo Wilga. Książka posiada 234 stron i została wydana w 2000 r.