pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Siedem dni w internecie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Księgarnia św. Jacka
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 125x195 mm
EAN: 9788370307127
ISBN: 978-83-7030-712-7
Data: 2010-03-01
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Drugi tom w serii PISANE Z RADIe M, wydawanej wspólnie przez Księgarnię św. Jacka i Radio e M, nosi tytuł 7 dni w Internecie, nawiązując bezpośrednio do tytułu cotygodniowej audycji nadawanej w Radiu e M od 2007 roku. Dwóch dziennikarzy, Piotr Czakański i ks. Artur Stopka, prowadzi przenikliwe rozmowy o tym, co w Internecie piszczy, z jednej strony mowa o oczywistych absurdach, których pełna jest sieć internetowa, z drugiej o wydarzeniach zdecydowanie pozytywnych i niosących nadzieję. Słowem – o mądrych i niemądrych rzeczach w Internecie.
Na pierwszą część książki składa się zapis tekstowy emitowanych audycji, w części drugiej zamieszczono fragmenty tekstów z bloga ks. Stopki, arturstopka.blog.onet.pl.

Książka "Siedem dni w internecie" - Piotr Czakański, ks. Artur Stopka - oprawa miękka - Wydawnictwo Księgarnia św. Jacka. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2010 r.