pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

SEO czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 864 s.
Wymiar: 167x235 mm
EAN: 9788328322851
ISBN: 978-83-2832-285-1
Data: 2016-06-20
Cena wydawcy: 99.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pozycjonowanie stron oraz ich optymalizacja pod kątem wymagań wyszukiwarek (SEO) to trudna dziedzina: wymaga głębokiej wiedzy na temat wszystkich aspektów marketingu cyfrowego - od tworzenia stron internetowych, przez architekturę informacji i przewidywanie wrażeń użytkownika, po analizę rynku, planowanie strategii treści, analizę statystyk i optymalizację konwersji. Dodatkowo specjalista SEO powinien mieć umiejętności techniczne i łączyć zmysł analityczny z kreatywnym.

Książka, którą trzymasz w dłoni, to kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Jej trzecie wydanie zostało gruntownie uaktualnione - znajdziesz tu wszelkie nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecznościowych po urządzenia mobilne. Co więcej, złożone zagadnienia SEO zostały w tym podręczniku przedstawione w sposób przystępny, zrozumiały nawet dla osób rozpoczynających przygodę z tą fascynującą dziedziną wiedzy. To doskonałe źródło wiedzy o marketingu cyfrowym, IT i dyscyplinach inżynieryjnych!
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
- teoretyczne podstawy i praktyczne zasady SEO,
- wykorzystywanie mediów społecznościowych i danych użytkownika,
- projektowanie witryny z uwzględnieniem SEO i zasad marketingu treści,
- algorytmy Google a i innych wyszukiwarek,
- własne badania i analizy dla potrzeb SEO.

Jeśli prowadzisz biznes w sieci, SEO jest Twoim kluczem do sukcesu!

Książka "SEO czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek" - Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 864 stron i została wydana w 2016 r.