pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2022
Oprawa: twarda
Ilość stron: 1024 s.
EAN: 9788382867572
ISBN: 978-83-8286-757-2
Data: 2023-01-09
133.62 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.:
- nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenwashing),
- nowe technologie i ochronę danych osobowych (reklama online a dane osobowe, technologia mieszanej rzeczywistości w reklamie),
- reklamę naśladowczą i body image advertising,
- reklamę wybranych towarów i usług (reklamę podgrzewanych wyrobów tytoniowych, żywności dla dzieci, suplementów diety oraz leków biologicznych).

Autorzy odnoszą się przy tym do problemów interdyscyplinarnych, takich jak psychologia a model konsumenta oraz psychologiczna perspektywa reklamy zawodów prawniczych. Opisują także zjawisko nadużycia pozycji dominującej na rynku reklamy internetowej oraz wagę przejrzystości w reklamie politycznej.

Książka jest przeznaczona dla prawników praktyków zajmujących się prawem reklamy, ochroną konsumentów i konkurentów, przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy. Tematyka przedstawiona w publikacji zainteresuje również przedstawicieli nauki oraz studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa.

Książka "Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania" - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 1024 stron i została wydana w 2022 r. Cena 133.62 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.