pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Regionalizm i tożsamość kulturowa. Winiarstwo a media

Dane szczegółowe:
Wydawca: SBP
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 236 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788365741660
ISBN: 978-83-65741-66-0
Data: 2021-01-19
27.05 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Odrodzenie lubuskiego winiarstwa jest faktem, który dociera nie tylko do świadomości mieszkańców całej Polski, ale także poza jej granice. Wina z licznych i coraz lepiej prosperujących lubuskich winnic mają już swoich fanów i koneserów. Mamy już polskie wino, które zachwyca gości i mieszkańców, budując markę województwa lubuskiego. Każda instytucja, zjawisko, wydarzenie ma swój wymiar medialny - żyje w mediach. Celem publikacji jest próba spojrzenia na tradycję i współczesność lubuskiego winiarstwa pod kątem szeroko pojmowanych mediów - od książki i prasy, poprzez radio, telewizję i wreszcie internet. Pragniemy podsumować minione trzydziestolecie, które było przełomowe także dla samych mediów, i spróbować nakreślić medialny obraz lubuskiego winiarstwa, jego główne wątki i przemiany.

Książka "Regionalizm i tożsamość kulturowa. Winiarstwo a media" - praca zbiorowa - oprawa miękka - Wydawnictwo SBP. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2021 r. Cena 27.05 zł. Zapraszamy na zakupy!