pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Ratownictwo medyczne. wobec współczesnych zagrożeń
książka:

Ratownictwo medyczne. wobec współczesnych zagrożeń

Dane szczegółowe:
Wydawca: Elamed
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 360 s.
Wymiar: 160x245 mm
EAN: 9788365883100
ISBN: 9788365883100
Data: 2019-03-15
Majowa obniżka!Cena: 88.41  Cena wydawcy: 95.00 zł Oszczędzasz: 6.59 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Ratownictwo medyczne. wobec współczesnych zagrożeń - Arkadiusz Trzos - opis książki:

Kompleksowa i aktualna wiedza na temat istotnych zagrożeń we współczesnym świecie.

Jedyna pozycja na rynku, która problem współczesnych zagrożeń, takich jak wypadki masowe, katastrofy naturalne, ataki terrorystyczne, czy zdarzenia z udziałem materiałów niebezpiecznych (CBRNi E i HAZMAT), traktuje jako wyzwanie dla ratownictwa medycznego, medycyny ratunkowej i dziedzin z nimi współpracujących. Książka nie jest publikacją stricte naukową, choć wszystkie zagadnienia, omawiane w kolejnych rozdziałach, poparte są publikacjami naukowymi, badaniami, czy statystykami.

Celem autorów poszczególnych rozdziałów nie jest teoretyzowanie na temat współczesnych zagrożeń i działań ratunkowych, ale pokazanie praktycznych rozwiązań, które aktualnie doskonale sprawdzają się w innych krajach, zarówno w Europie, jak i na całym świecie. Trzeba bowiem uzmysłowić sobie, że medycyna katastrof, ratownictwo medyczne i specjalistyczne oraz medycyna ratunkowa są dziedzinami przyszłości, przyszłości narażonej na ogromne ryzyko ze strony współczesnych zagrożeń.

Książka Ratownictwo medyczne. wobec współczesnych zagrożeń - oprawa miękka - Wydawnictwo Elamed.

Książka posiada 360 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Ratownictwo medyczne. wobec współczesnych zagrożeń"
Produkty podobne:
Ratownik medyczny (+ DVD) - okładka książki
Ratownik medyczny (+ DVD) Debra A. Lejeune, Thomas E. Platt, Alan Walt Stoy
Zastosowanie marketingu na rynku - okładka książki
Zastosowanie marketingu na rynku usług medycyna... Sławomir Kowalski, Agata Krukowska-Miler