pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Publiczność mediów w epoce cyfrowej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra
Format: pdf
Ilość stron: 216 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788375457513
Data: 2025-05-05
39.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej.

W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych „użytkowników”, „konsumentów” czy „prosumentów” mediów.

Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz

E-book „Publiczność mediów w epoce cyfrowej” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra. Cena 39.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.