Rozwój internetu a zmiany w mediach, systemach medialnych oraz społecznych
Katarzyna Gajlewicz-Korab

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Aspra |
Format: | |
Ilość stron: | 374 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788375456745 |
Data: | 2025-07-01 |
Opis e-booka:
Rozwój nowych technologii medialnych, a zwłaszcza popularyzacja i rozwój internetu, powodują daleko idące zmiany w samych mediach, zwłaszcza tych „tradycyjnych”, systemach medialnych i społecznych, polityce medialnej, dziennikarstwie i modelach korzystania z mediów. Nic zatem dziwnego, że te dokonujące się dynamicznie zmiany stały się obecnie najpopularniejszym przedmiotem badań medioznawczych na świecie, w kraju, gdyż ich dokumentowanie i analizowanie jest nie tylko wyzwaniem naukowym, ale i powinnością badaczy współczesności. Dlatego dobrze się stało, że powstaje publikacja poświęcona temu zagadnieniu. Jej głównymi zaletami są: wielowątkowość podjętych w kolejnych rozdziałach zagadnień oraz aktualność.Prof. dr hab. Katarzyna Pokorna-Ignatowicz, Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Niesłychanie dynamiczny rozwój komunikacji internetowej sprawia, że dla wszystkich ludzi urodzonych w ostatnich dwudziestu latach media internetowe stały się już naturalnym środowiskiem życia, edukacji, pracy i przyjemności. Gdy uważniej zaczniemy przyglądać się mediowym serwisom internetowym, blogosferze, operatorom i firmom oferującym usługi komunikacyjne, regulacjom prawno-rynkowym mającym podobno zapewnić swobodny przepływ i dostęp do zasobów internetowych, to okazuje się, że internet opiera się na fundamencie pieniądza zarabianego na każdym użytkowniku (...). Proponowana publikacja daje nam liczne przykłady z poszczególnych kontynentów na temat tego, jak różni właściciele mediów korzystają z potencjału przekazu internetowego, jaki to ma wpływ na ewolucję systemów medialnych oraz jakie przynosi to skutki społeczne i polityczne.
Prof. dr hab. Jerzy Olędzki, Uniwersytet Warszawski
E-book „Rozwój internetu a zmiany w mediach, systemach medialnych oraz społecznych” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra. Cena 49.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.