pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów społecznościowych. Cechy osobowości, style przywiązania, kompetencje społeczne, poziom uzależnienia, samoocena, motywac

Autor książki:

Natalia Dąbrowa

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2025
Oprawa: miękka
Ilość stron: 276 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301242305
ISBN: 978-83-0124-230-5
Data: 2025-06-04
61.73 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów społecznościowych to jedna z nielicznych publikacji na polskim rynku, która łączy rzetelną analizę naukową z praktycznym podejściem psychoterapeutycznym. Książka dostarcza odpowiedzi na pytania, w jaki sposób media społecznościowe wpływają na naszą psychikę, samoocenę, relacje z innymi i zdolność do samoregulacji emocji. Unikalność tej pozycji polega na tym, że nie tylko diagnozuje problem, ale również pokazuje narzędzia do zmiany - oparte na terapii poznawczo-behawioralnej. Autorka analizuje wpływ takich czynników jak cechy osobowości, style przywiązania, samoocena, motywacja osiągnięć i kompetencje społeczne na sposób korzystania z mediów. Czytelnik otrzymuje także wyniki autorskich badań empirycznych oraz rozdział z konkretnymi technikami samokontroli, które mogą pomóc w budowaniu zdrowszej relacji z technologią. W mojej ocenie treść zawarta w monografii uwrażliwia czytelnika na zagadnienia związane z nadmiernym korzystaniem z Internetu, a wnioski płynące z badań dowodzą o konieczności ochrony zdrowia psychicznego. prof. dr hab. Stanisława Steuden (z recenzji) To książka dla osób profesjonalnie związanych z psychologią i edukacją - psychologów, terapeutów, pedagogów, badaczy, studentów kierunków społecznych - ale także dla wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć swoje zachowania online i zadbać o psychiczny dobrostan w cyfrowym świecie.

Książka "Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów społecznościowych. Cechy osobowości, style przywiązania, kompetencje społeczne, poziom uzależnienia, samoocena, motywac" - Natalia Dąbrowa - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 276 stron i została wydana w 2025 r. Cena 61.73 zł. Zapraszamy na zakupy!