pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Psychologiczne mechanizmy reklamy

Autor książki:

Dariusz Doliński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2010
Oprawa: twarda
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788374893442
ISBN: 978-83-7489-344-2
Data: 2011-04-08
pozycja niedostępna

Opis książki:

Lektura dla wszystkich którzy chcą poznać totalne a może nawet totalitarne oddziaływanie reklamy na nasze życie. Książka Psychologiczne mechanizmy reklamy jest bardzo dobrze napisana językiem prostym jasnym ... barwnym pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadających w pamięć. Czyta się ją jednym tchem. Z recenzji wydawniczej dr Dominiki Maison

Książka "Psychologiczne mechanizmy reklamy" - Dariusz Doliński - oprawa twarda - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2010 r.