pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej

Autor książki:

Piotr Francuz

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Towarzystwo Naukowe KUL
Oprawa: miękka
Ilość stron: 316 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788373063532
ISBN: 978-83-7306-353-2
Data: 2008-05-21
31.73 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Książka podejmuje wciąż mało rozpoznaną badawczo problematykę związków między umysłem człowieka a mediami audiowizualnymi. Jest kontynuają pracy "Psychologiczne aspekty odbioru telewizji", której dwa gtomy ukazały się wcześniej. W związku z rozszerzeniem zakresu poszukiwań badawczych konieczna była modyfikacja tytułu. Publikacja składa się z dwunastu artykułów, ułożonych w trzech częściach. Pierwsza dotyczy rozumienia przekazu audiowizualnego, druga - zagadnień z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii, trzecia - perswazji w mediach audiowizualnych.

Książka "Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej" - Piotr Francuz (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Towarzystwo Naukowe KUL. Cena 31.73 zł. Zapraszamy na zakupy!