pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Psychologia twórczości. Nowe horyzonty / Psychology of creativity. New approaches

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 504 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788322730645
ISBN: 978-83-227-3064-5
Data: 2009-12-02
Cena wydawcy: 54.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Psychologia twórczości w naszym kraju podlega tym samym uwarunkowaniom społeczno-ekonomicznym co stan nauki polskiej na tle rozwoju nauki na świecie. Od wielu lat wiadomo, że warunki nauki w Polsce sytuują nas wśród krajów trzeciej kategorii. Z chwilą wstąpienia Polski do Unii Europejskiej pod względem demograficznym stanowimy 0,8% ludności Starego Kontynentu natomiast nakłady na naukę wynoszą u nas zaledwie 0,7% (przeznaczonych na rozwój nauki w UE). Sygnalizowany stan od lat mija się z symbolicznymi postulatami, że o rozwoju społeczeństwa polskiego zadecyduje potencjał intelektualny.
Książka w języku polskim i angielskim.

Książka "Psychologia twórczości. Nowe horyzonty / Psychology of creativity. New approaches" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 504 stron i została wydana w 2009 r.