pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Psychologia mediów

Autor książki:

Peter Winterhoff-Spurk

Dane szczegółowe:
Wydawca: WAM
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 250 s.
Wymiar: 156x232 mm
EAN: 9788373187399
ISBN: 978-83-7318-739-9
Data: 2007-03-30
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W jaki sposób mass media wpływają na ludzkie emocje? Co wiadomo o poznawczym oddziaływaniu mediów? Czy i jak mass media kształtują zachowania odbiorcy?

Współczesna psychologia w swojej niemal stuletniej historii często i na różne sposoby zajmowała się zagadnieniami mediów, i to zarówno pod względem dydaktycznym, jak i badawczym, co z czasem nabrało takich rozmiarów, że zaczęto mówić o "psychologii mediów" jako o osobnej dyscyplinie psychologicznej. Jej zadaniem jest możliwie kompletny opis i wyjaśnienie tych przeżyć i zachowań jednostek, na które mają wpływ media komunikacji indywidualnej i masowej, oraz analiza warunków powstawania i zmian tych zachowań i przeżyć.
Tej właśnie tematyce poświęcona jest niniejsza książka. Stanowi ona obszerne wprowadzenie - poparte wynikami licznych badań - w zagadnienia, teorie i osiągnięcia współczesnej psychologii mediów.

Książka "Psychologia mediów" - Peter Winterhoff-Spurk - oprawa miękka - Wydawnictwo WAM. Książka posiada 250 stron i została wydana w 2007 r.