pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
książka:

Psychologia kontaktu z klientem

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Rok wyd.: 1998
Oprawa: miękka
Ilość stron: 89 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372050243
ISBN: 83-7205-024-4
Data: 2013-01-25
15.11 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Psychologia kontaktu z klientem - Janina Sobczak-Matysiak - opis książki:

Książka niewątpliwie ważna dla wszystkich osób, których praca polega na bezpośrednim kontakcie z klientem. Ma pomóc zrozumieć jego potrzeby, sprawić aby był zadowolony oraz chciał wracać - pozostając wiernym entuzjastą oferowanych dó lub usług. Realizacja wymienionych celów wymaga stosownych umiejętności psychologicznych, które Autorka w sposób ciekawy omawia. Uczy technik efektywnej autoprezentacji, komunikowania się, aktywnego słuchania, stawiania właściwych pytań, sposobów wywierania wpływu przez tzw. język ciała. Wiele cennych informacji dotyczy możliwości rozwiązywania i unikania konfliktów oraz radzenia sobie ze stresem. Książka polecana wszystkim ekscytującym się grą o pieniądze, które klient ma z przyjemnością wydać.

Książka „Psychologia kontaktu z klientem” - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu.

Książka posiada 89 stron i została wydana w 1998 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Psychologia kontaktu z klientem"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Legendarna Obsługa Klienta. Troska - okładka książki
Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey
Między pracą a konsumpcją. Co decyduje - okładka książki
Między pracą a konsumpcją. Co decyduje o miejscu... Felicjan Bylok, Urszula Swadźba (red.)
Produkty podobne: