pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Przeformułowanie w biznesie

Autor książki:

Richard Normann

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 235x165 mm
EAN: 9788374893541
ISBN: 978-83-7489-354-1
Data: 2012-01-11
Cena wydawcy: 89.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W 1983 roku Richard Normann opublikował pierwszą na świecie książkę prezentującą zintegrowaną strukturę zarządzania firmą usługową. W niniejszej książce przedstawia natomiast nowe podejście, oryginalny sposób myślenia o firmie i kreowania innej, lepszej przyszłości. W tej niezwykle wartościowej książce pokazuje, że firmy przygotowane na przemyślenie swojej strategii prowadzenia interesów, są w stanie w przyszłości osiągnąć wysoką konkurencyjność. Książka prezentuje nowy model biznesu, nowatorskie podejście do strategii myślenia w budowaniu organizacji oraz mnóstwo rzeczywistych przykładów ułatwiających czytelnikowi zorientowanie się w prezentowanej tematyce. Dzięki lekturze tej wartościowej książki czytelnik dowie się:- jak przekształcić potencjalne koncepcje i plany w konkretne, realne działania i czyny;- w jaki sposób zmienić i wdrożyć nowatorskie rozwiązania w zarządzaniu firmą;- jak, wymyślone i opracowane przez samego autora, rozwiązania sprawdziły się już w praktyce wielu znanych i cenionych firmach;- jak sprawnie przejście z etapu chaosu na konstruktywny model zarządzania organizacją.Książka została nominowana do Igor Ansoff Strategic Management Award 2002.

Książka "Przeformułowanie w biznesie" - Richard Normann - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2011 r.