pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Prostota i użyteczność. Projektowanie rozwiązań internetowych, mobilnych i interaktywnych

Autor książki:

Giles Colborne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 158x235 mm
EAN: 9788324631353
ISBN: 978-83-246-3135-3
Data: 2011-08-01
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Poznaj zasady ekstremalnej użyteczności


  • Jak tworzyć jednorodne, eleganckie interfejsy

  • Jak zapewnić kontrolę poprzez upraszczanie

  • Jak zaspokoić potrzeby użytkowników

Technologie, które z założenia mają ułatwiać nam życie, często sprawiają wrażenie, jakby działały przeciwko nam. Konfigurowanie telefonu komórkowego, podłączenie laptopa do telewizora czy dotarcie do poszukiwanej witryny internetowej bywają czasem prawdziwą drogą przez mękę. Czy zauważyłeś, że im więcej możliwości oferuje dane oprogramowanie, tym trudniej znaleźć tę funkcję, której naprawdę potrzebujesz Dlatego też najważniejsza jest prostota (nie mylić z minimalizmem!) - bez względu na to, czy projektujesz całą skomplikowaną witrynę internetową, aplikację na urządzenie przenośne, czy tylko menu. Użyteczność to rzecz, której można się nauczyć. Książka Prostota i użyteczność. Projektowanie rozwiązań internetowych, mobilnych i interaktywnych" pokazuje, jak to zrobić - z humorem, praktycznymi przykładami, cytatami i przypadkami wziętymi z życia. Dowiesz się, jak zmniejszać stopień złożoności dzięki zastosowaniu technik organizowania, usuwania, ukrywania i przenoszenia. Zobaczysz także, jak stworzyć jednorodne, eleganckie interfejsy, które użytkownicy z miejsca polubią.

  • Usuwanie funkcji, które się nie sprawdzają

  • Nadawanie funkcjom priorytetów

  • Inteligentnie dobrane opcje domyślne

  • Upraszczanie zadań

  • Przenoszenie między urządzeniami

  • Alfabety i formaty

  • Tworzenie otwartych rozwiązań

  • Łatwe wyszukiwanie funkcji

Poznaj zasady tworzenia prostych i użytecznych interfejsów!

Książka "Prostota i użyteczność. Projektowanie rozwiązań internetowych, mobilnych i interaktywnych" - Giles Colborne - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2011 r.