pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Profesjonalizm w uczeniu

Autor książki:

Beth Hurst, Ginny Reding

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788326410048
ISBN: 978-83-2641-004-8
Data: 2011-05-19
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Profesjonalizm w uczeniu. Jak osiągnąć sukces to zbiór praktycznych i mądrych zasad prowadzących do osiągnięcia stanu profesjonalizmu nauczycielskiego.
Czy i w jakim stopniu powodzenie w pracy nauczyciela jest rezultatem wrodzonego talentu, intuicji czy charyzmy, a w jakim stopniu jest rezultatem umiejętności nabytych drogą ciężkiej pracy i ćwiczeń Celem książki Profesjonalizm w uczeniu jest pomoc w budowaniu takich relacji z klasą, rodzicami, innymi nauczycielami oraz dyrektorem, aby osiągnąć sukces, a marzenia o własnym profesjonalizmie spełniły się. Okazuje się, że przedstawione zasady są ponadnarodowe i warto skorzystać z dobrych doświadczeń autorów zagranicznych.
Z książki Profesjonalizm w uczeniu dowiecie się: jakie są atrybuty profesjonalnego nauczyciela, co skłania dyrektora szkoły do zatrudnienia danego kandydata, dlaczego niektórzy odnajdują się w pracy nauczyciela z łatwością, a innym przychodzi to z trudem, jak budować dobre relacje z dyrektorem, innymi nauczycielami, uczniem, rodzicem, jak dbać o własny rozwój i zadowolenie z pełnionej roli.
Książka porusza wiele zagadnień, które uważane są za tak oczywiste, że często są pomijane: pewność siebie, używany język, stosowny ubiór, ale również takie, które mogą stanowić nowość w myśleniu, np.: opieka mentorska, znajomość prawa, dostosowanie metod do celów, przedsiębiorczość i wiele innych.
Profesjonalizm w uczeniu to ważna lektura dla nauczycieli, którzy chcą być mistrzami w swoim zawodzie, oraz dla dyrektorów, którzy dbają o wysoki poziom jakości nauczania i o profesjonalizm działania kadry.

Książka "Profesjonalizm w uczeniu" - Beth Hurst, Ginny Reding - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2011 r.