pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Proces uczenia się przed w trakcie i po pandemii COVID-19 Badanie VULCAN

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 140 s.
EAN: 9788323239864
ISBN: 978-83-2323-986-4
ISSN: 00834254
Data: 2022-02-21
Cena wydawcy: 20.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Czy czas pandemii COVID-19 i kształcenia zdalnego trwale zmienił polską szkołę Czy po nadrobieniu zaległości programowych system szkolny będzie dążył do status quo sprzed pandemii Czy wymuszone sytuację rozwiązania technologiczne i nowe kompetencje nauczycieli i uczniów zostaną wykorzystane Te i podobne pytania nurtują naukowców i praktyków, a prowadzone w obszarze edukacji badania przybliżają nas do odnalezienia odpowiedzi. Prezentowanym raportem badawczym włączamy się w dyskusję nad rzeczywistością kształcenia zdalnego i przewidywaniami co do jego bliższych i dalszych konsekwencji. Książka jest finalnym raportem z badań nad procesem uczenia się w czasie pandemii COVID-19, prowadzonych w roku szkolnym 2020/2021 przez zespół badawczy z Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i firmę VULCAN (operatora jednego z najpopularniejszych dzienników elektronicznych - UONET+). Wyniki badań, które obudowaliśmy ramą teoretyczną dotyczącą sytuacji w Polsce w okresie pandemii, a także dynamiki cyfrowego świata ucznia, teorii uczenia się wspomaganego technologicznie i procesu kształtowania kompetencji cyfrowych, to próba określenia, jak doświadczenia kształcenia na odległość zmieniają wyobrażenia i oczekiwania uczniów i uczennic wobec szkoły, a szczególnie ich preferencje dotyczące uczenia się.

Książka "Proces uczenia się przed w trakcie i po pandemii COVID-19 Badanie VULCAN" - Sylwia Jaskulska, Barbara Jankowiak, Joanna Sikorska, Michał Klichowski, Hanna Krauze-Sikorska - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 140 stron i została wydana w 2021 r.