pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Prawo reklamy. Stan prawny na 1.09.2008 r.

Autor książki:

Katarzyna Grzybczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 166x239 mm
EAN: 9788376013435
ISBN: 978-83-7601-343-5
Data: 2008-11-19
pozycja niedostępna

Opis książki:

Cywilnoprawne skutki reklamy Dobra osobiste a reklama Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy - Prawo własności przemysłowej Prawo reklamy w mediach Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług

Książka "Prawo reklamy. Stan prawny na 1.09.2008 r." - Katarzyna Grzybczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2008 r.