pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Polskie media w Wielkiej Brytanii na początku XXI wieku
książka:

Polskie media w Wielkiej Brytanii na początku XXI wieku

Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2015
Oprawa: twarda
Ilość stron: 424 s.
EAN: 9788375456004
ISBN: 978-83-7545-600-4
Data: 2015-10-09
Cena: 51.15  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 7.85 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Polskie media w Wielkiej Brytanii na początku XXI wieku - Iwona Leonowicz-Bukała - opis książki:

Książka jest panoramicznym obrazem współczesnych polskich mediów działających na Wyspach Brytyjskich. Oparta na dostępnych źródłach i szczegółowych badaniach mediów londyńskich, stanowi diagnozę kondycji prasy drukowanej i mediów internetowych, które po 1 maja 2004 r. coraz liczniej zaczęły powstawać w Londynie i innych miastach brytyjskich, a które dziś już nieco okrzepły. Niektóre czerpią z historii i dorobku tradycji - te wydają się nieco zastygłe w swoim myśleniu o współczesnej mobilności Polaków. Inne, młode, odżegnują się od przeszłości i patrzą w przyszłość, podobnie jak ich twórcy - emigranci lat dziewięćdziesiątych i poakcesyjni. I jedne, i drugie mają dziś swoje audytoria, są komuś potrzebne. O ich przyszłości zdecyduje czas i odbiorcy - Polacy w Wielkiej Brytanii.

"Autorka wnosi istotny wkład do polskiej nauki o komunikowaniu w zakresie historii mediów oraz systemów medialnych. W polskiej literaturze przedmiotu nie powstała dotychczas praca naukowa w sposób tak kompleksowy traktująca temat mediów polskojęzycznych w Wielkiej Brytanii, ich funkcji oraz odbioru przez środowiska kilku fal polskiej imigracji w okresie po drugiej wojnie światowej. Cennym wkładem tej pracy jest zwłaszcza ukazanie roli Internetu dla możliwości rozwoju prasy, radiofonii i telewizji internetowej. [...] Autorka interesująco ukazała efemeryczność tych mediów, ich różnorodność, lokalizm i próby zwiększenia audytoriów, odmienność funkcjonowania, komercjalizację oraz wreszcie uzależnienie od kompetencji językowych odbiorców. [...] Zebrany materiał pozwolił autorce na zidentyfikowanie zarówno potrzeb odbiorców, jak i funkcji mediów, zarówno zakładanych, jak i faktycznie spełnianych oraz także krytycznej oceny efektów ich działania."
dr hab. Alicja Jaskiernia

Książka „Polskie media w Wielkiej Brytanii na początku XXI wieku” - oprawa twarda - Wydawnictwo ASPRA-JR.

Książka posiada 424 stron i została wydana w 2015 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Polskie media w Wielkiej Brytanii na początku XXI wieku"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Kultura gier komputerowych - okładka książki
Kultura gier komputerowych Anna Oksiuta (tłum.)