pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ochrona znaków towarowych w internecie

Autor książki:

Jarosław R. Antoniuk

Dane szczegółowe:
Wydawca: LexisNexis
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9798373345736
ISBN: 83-7334-573-6
Data: 2008-11-22
pozycja niedostępna

Opis książki:

Praca przedstawia analizę uregulowań prawa polskiego służących ochronie uprawnionych do znaków towarowych przed naruszeniem ich prawa w Internecie. Rozważania te dają odpowiedź na pytanie, w jakim stopniu obowiązujące przepisy chronią przed naruszeniem prawa do znaku w nowym medium, wskazują równocześnie propozycje zmian.
Autor omawia m.in. pojęcie, funkcje i rodzaje znaków towarowych, prawo ochronne na znak towarowy, domeny internetowe oraz zasady ich rejestracji, formy naruszenia prawa do znaku towarowego w Internecie; przedstawia także możliwości ochrony znaków towarowych w Internecie na podstawie kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. - prawo własności przemysłowej, ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a także środki ochrony przysługujące uprawnionemu. W publikacji przedstawiony został także przegląd amerykańskich regulacji w tym zakresie Lanham Act, Federal Trademark Dilution Act oraz Anticybersquatting Consumer Protection Act wraz z bogatym orzecznictwem.

Książka "Ochrona znaków towarowych w internecie" - Jarosław R. Antoniuk - oprawa miękka - Wydawnictwo LexisNexis. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2006 r.