pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowoczesne analizy biznesowe. Zwiększanie wartości danych przy użyciu Pythona i R

Autor książki:

Deanne Larson

Dane szczegółowe:
Wydawca: APN PROMISE
Rok wyd.: 2025
Oprawa: twarda
Ilość stron: 500 s.
Wymiar: 170x230 mm
EAN: 9788375415841
ISBN: 978-83-7541-584-1
Data:2025-06-04
Cena wydawcy: 109.00 zł zapowiedź

Opis książki:

Lektura obowiązkowa dla wszystkich analityków biznesowych i danetyków.

Balaji Dhamodharan, światowy lider w dziedzinie danetyki, NXP Semiconductors
Ta książka to niezastąpione źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie opanować szybko zmieniający się świat analityki?
Lipi Deepaakshi Patnaik, starszy inżynier oprogramowania, Zeta
Wydobycie wartości biznesowej z ogromu danych to trudny i wymagający proces. Przekształcenie surowych danych w użyteczne informacje wymaga od analityka biegłego posługiwania się wieloma technologiami, takimi jak bazy danych, narzędzia programistyczne czy komercyjne narzędzia analityczne. Ten praktyczny przewodnik pokazuje programistom rozumiejącym koncepcje analizy, jak rozwijać umiejętności niezbędne do uzyskania wartości biznesowej.

Autorka, zajmująca się danetyką zarówno od strony praktycznej, jak i naukowej, pomaga połączyć światy biznesu i techniki, aby spełnić te wymagania. Rozwiń umiejętności posługiwania się językami R i Python na z życia wziętych przykładach. Dowiedz się również, jak wykorzystywać właściwe metodologie w celu skutecznego realizowania celów. Metodyka uczenia się połączona z narzędziami open source jest kluczem do dostarczania rzeczywistych wartości biznesowych.

Książka ta pokazuje, jak:
Stosować metodologie analityki biznesowej, aby osiągnąć pomyślne wyniki
Czyścić i przekształcać dane przy użyciu języków R i Python
Używać R i Pythona do wykonywania eksploracyjnej analizy danych
Tworzyć modele predykcyjne do rozwiązywania problemów biznesowych w R i Pythonie
Używać Pythona, R i narzędzi analitycznych do obsługi wielkich wolumenów danych
Współpracować z inżynierami danych i danetykami
Mierzyć skuteczność analiz biznesowych
Dr. Deanne Larson jest eksperktą w dziedzinie danetyki oraz edukatorką, która pomaga największym firmom odblokować wartości biznesowe dzięki analityce. Dzięki wykładom w zakresie analiz, sztucznej inteligencji i przywództwa prowadzonym na takich uczelniach, jak MIT, Harvard, Stanford i NYU, stała się poszukiwanym wykładowcą i oddanym mentorem swojej dziedziny.

Książka "Nowoczesne analizy biznesowe. Zwiększanie wartości danych przy użyciu Pythona i R" - Deanne Larson - oprawa twarda - Wydawnictwo APN PROMISE. Książka posiada 500 stron i została wydana w 2025 r.