pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowe media, ale nowe czy stare problemy?

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 304 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788389430212
ISBN: 978-83-8943-021-2
Data: 2012-08-02
pozycja niedostępna

Opis książki:

Nowe media, ale nowe czy stare problemy - to praca zbiorowa pod redakcją dr Jolanty Hajdasz. W zamyśle twórców pozycja ta inicjować ma cykl monografii poświęconych teorii i praktyce współczesnej komunikacji społecznej. Pierwsza z książek, oparta w znacznej mierze o ustalenia konferencji naukowej, odbywającej się w Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w roku 2011 przechodzi mimo teoretycznych definicji nowych mediów wychodząc z założenia, iż dynamika zmian w tym obszarze dyktować będzie nieustanne korekty poczynionych wcześniej ustaleń.

Książka skupia się na stronie praktycznej funkcjonowania nowych mediów i obszarach ich oddziaływania. Stąd podział na dwie wyraźnie wyodrębnione części: prawo i etyka nowych mediów oraz nowe media w reklamie, public relations i edukacji. Wartą podkreślenia zaletą monografii jest zebranie w ramach wspólnej publikacji szerokiej i kompetentnej reprezentacji badaczy i dydaktyków poświęcających szczególną uwagę nowym mediom i ich miejscu w kreowaniu i przekształcaniu relacji pomiędzy nadawcą i odbiorcą.

Książka "Nowe media, ale nowe czy stare problemy?" - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2011 r.