pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 204 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788326413469
ISBN: 978-83-2641-346-9
Data: 2011-06-07
pozycja niedostępna

Opis książki:

Zagadnienie nieuczciwych praktyk na rynku bankowych usług konsumenckich na tle usług finansowych mieści się w zakresie szeroko rozumianego prawa konsumenckiego. Tematyka ta jest niezwykle aktualna z uwagi na fakt wejścia w życie w grudniu 2007 r. ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, stanowiącej implementację dyrektywy 2005/29/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczącej nieuczciwych praktyk handlowych stosowanych przez przedsiębiorstwa wobec konsumentów na rynku wewnętrznym. Ustawa ta wzmacnia pozycję konsumenta na rynku i przewiduje dodatkowe rozwiązania w zakresie dochodzenia roszczeń konsumenckich, wynikających ze stosowania przez przedsiębiorców nieuczciwych praktyk rynkowych. Książka prezentuje przykłady nieuczciwych praktyk rynkowych na rynku usług bankowych (w bankowym obrocie konsumenckim), w postaci: - nieuczciwej i wprowadzającej w błąd reklamy usług bankowych, - naruszania obowiązków informacyjnych przez banki jako praktyki wprowadzającej w błąd, - nieuczciwych praktyk związanych z kodeksami dobrych praktyk. Stan prawny na 1 maja 2011 roku

Książka "Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich" - Edyta Rutkowska-Tomaszewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 204 stron i została wydana w 2011 r.