pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nietypowe przypadki Public Relations

Autor książki:

Rafał Szczepanik

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324620814
ISBN: 978-83-246-2081-4
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

  • Dlaczego premier Tusk ujawnił, że wyłysieje?
  • Komu Bóg daje dobrze popalić i za darmo promuje firmę?
  • Jak utajnić informacje o szemranej przeszłości prezesa, ujawniając ją mediom?
  • Dlaczego penisy Francuzów i kratki ściekowe w Szwecji to świetne nośniki komunikatów PR?
  • Co robi agent CIA w centrali IBM?
  • Czy homoseksualiści promują Ikeę?
Krok dalej niż promocja reputacji

Nastała era konsumenta. Konkurencja depcze wszystkim po piętach, jeśli akurat nie jest krok dalej niż oni. Trudno o stworzenie i wypromowanie naprawdę unikatowego produktu. W cenie są wartości niematerialne, oferowane wraz z dobrem bądź usługą. Co więc się teraz sprzedaje?

Wizerunek. Jednak nie sprzedawaj go, tylko wykreuj, stwórz, wypromuj. Postaw na świetną reputację firmy, płynną komunikację z otoczeniem, doskonałe relacje z mediami i własnymi pracownikami. To od nich zależy teraz być albo nie być Twojej organizacji, jej sukces lub porażka. A jeśli znasz już reguły rządzące pracą specjalisty od PR, przyszedł czas, byś nauczył się je łamać.

Specjalista od PR nigdy nie może być pewny tego, co będzie robił jutro. Niespodziewane wydarzenia, nieoczekiwane reakcje mediów -- to wszystko nakazuje Ci reagować w sposób niestandardowy i nieszablonowy. Książka uczy, że okazji i szans na ciekawe przedsięwzięcia PR warto stale poszukiwać. Szybka odpowiedź może zaś sprawić, że niskim kosztem osiągniesz skutki podobne do tych z najdroższych kampanii -- a nawet lepsze. W tej publikacji znajdziesz rzeczywiste przykłady nietuzinkowych i zaskakujących działań, prowadzonych przez największe i najlepsze firmy.

Książka "Nietypowe przypadki Public Relations" - Rafał Szczepanik - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2009 r.