pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

New Media (Studies)

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 172 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788322932612
ISBN: 978-83-2293-261-2
Data: 2012-02-07
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka New Media (Studies) jest efektem międzynarodowej konferencji na temat nowych mediów i innowacyjnych metod badań, która odbyła się jesienią 2009 roku we Wrocławiu i zgromadziła grono młodych badaczy: doktorantów z Polski, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Bułgarii i Irlandii oraz studentów reprezentujących największe ośrodki akademickie w kraju. W tomie znalazły się anglojęzyczne i polskojęzyczne artykuły analizujące m.in. zagadnienia związane z zawartością serwisów internetowych, użytkowaniem mediów społecznościowych, kulturą nowych mediów.

Książka "New Media (Studies)" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2011 r.