pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway

Autor książki:

Beata Pawłowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788375256000
ISBN: 978-83-7525-600-0
Data: 2012-12-14
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa organizacyjnego w Amway stanowi monografię organizacji działającej na rynku międzynarodowym. Publikacja oparta została na rzetelnie przeprowadzonych badaniach empirycznych z wykorzystaniem metod ilościowych i jakościowych. Czytelnik znajdzie tu opis kultury organizacyjnej firmy Amway oraz profil osobowościowy osób uczestniczących w organizacji. Zapozna się także z motywami prowadzącymi do uczestnictwa w organizacji Amway.

Dokonany solidny opis firmy Amway opiera się na prawidłowym założeniu Autorki tekstu, iż należy połączyć w udaną analityczną całość niektóre koncepcje zwane teoretycznymi z empirycznymi danymi. Stąd wybór takich problemów, jak motywacja działalności gospodarczej, struktury organizacyjne jako fundament działalności, osobowość przedsiębiorców, kultura organizacyjna, w tym wartości, normy, symbole i zachowania uczestników tejże sieci. (...) W tym niezwykle cennym poznawczo tekście warto podkreślić teoretyczne i empiryczne walory pracy oraz jednolitą narrację, to jest psycho-socjologiczne udane opowiadanie, które oprócz rzetelnego opisu zawiera także pomysły na światową monografię nie pozbawioną wielu krytycznych myśli uważnego badacza Z recenzji prof. dr hab. Kazimierza Doktora

Książka "Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway" - Beata Pawłowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2011 r.