pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej

Autor książki:

Katarzyna Jasińska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: twarda
Ilość stron: 368 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788326404207
ISBN: 978-83-2640-420-7
Data: 2010-06-09
pozycja niedostępna

Opis książki:

W realiach gospodarki wolnorynkowej rola pełniona przez opakowania nie sprowadza się już wyłącznie do zabezpieczania towarów; obecnie jest to jeden z istotniejszych elementów działań promocyjnych, a proces ich kreacji jest czasochłonny i kosztowny. Dlatego konkurenci rynkowi często ulegają pokusie skorzystania z poczynionych przez rywali nakładów i dopuszczają się naśladownictwa opakowań. Praktyki te dotykają nie tylko przedsiębiorców, ale także konsumentów.
W prezentowanej monografii autorka podjęła się analizy skomplikowanego z prawnego punku widzenia zjawiska naśladownictwa opakowań produktów znanych marek w świetle prawa własności intelektualnej, rozważając szczegółowo także wiele istotnych problemów o charakterze uniwersalnym.
W pracy wykorzystano dorobek doktryny i judykatury polskiej oraz zagranicznej; w szerokim zakresie uwzględniono także ustawodawstwo UE oraz orzecznictwo ETS.

Książka "Naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej" - Katarzyna Jasińska - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 368 stron i została wydana w 2010 r.