pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Tytuł książki:

Media. Społeczeństwo 1(6)/2011

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Rok wyd.: 2011
Ilość stron: 172 s.
EAN: 977189671300806
ISSN: 1896-7132
Data: 2012-02-13
35.00  36.75  1.75 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:


Nowe media

MAGDALENA SZPUNAR, Internet - nowe modele komunikacyjne czy powielanie schematów właściwych mediom masowym
ADAM PIETRZYKOWSKI, Open source jako kult(ura) paratekstu
RAFAŁ ILNICKI, Od programu komputerowego do kultury jako programu. Perspektywa studiów nad oprogramowaniem (software studies)
Dyskurs publiczny
BARBARA JABŁOŃSKA, Sfera publiczna Unii Europejskiej. (Krytyczna analiza dyskursu)
PAWEŁ CIOŁKIEWICZ, Kontrowersje wokół energii jądrowej w kontekście awarii w japońskiej elektrowni. Analiza dyskursu
Media i kontekst prawny
JACEK CHEDA, Zapewnienie dostępu do informacji o stanie środowiska jako czynnik podnoszący świadomość ekologiczną obywateli
KRZYSZTOF JUREK, Kontekst etyczny i prawny pracy dziennikarza śledczego
Varia
ALEKSANDRA HADZIŃSKA-WYROBEK, Wizerunek uchodźcy w polskiej prasie po roku 1990 oraz rola mediów w kształtowaniu stereotypu uciekiniera
KAROLINA ALBIŃSKA, Radiosłuchacz XXI wieku. W poszukiwaniu profilu współczesnego odbiorcy przekazów radiowych
AGNIESZKA SOSNOWSKA, Tożsamość video - narodziny medium
Recenzje, relacje
AGNIESZKA JĘCZEŃ, Tradycja w popkulturze. Recenzja książki „Flirty tradycji z popkulturą. Dziedzictwo kulturowe w późnej nowoczesności”
CEZARY TOMASZ SZYJKO, Sprawozdanie z politologicznej konferencji regionalnej „Miejsce Polski w Europie w dobie globalizacji

Książka "Media. Społeczeństwo 1(6)/2011" - Wydawnictwo Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2011 r. Cena 35.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Bądź pierwszy - Oceń, napisz recenzję/opinię [+]