pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media kultura społeczeństwo 5/2007

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 174 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 977189671300801
Data: 2008-11-14
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Rozwój mediów stawia dziś przed badaczami szereg wyzwań związanych z opisem nowych zjawisk. Szczególnie potrzebna wydaje się analiza warunków pełnego uczestnictwa w życiu społeczeństwa informacyjnego. Rozważenia wymagają również relacje między społeczeństwem informacyjnym a społeczeństwem obywatelskim w kontekście oddziaływania mediów. Te, między innymi, problemy podejmujemy w nowym czasopiśmie tworzonym przez Zakład Dziennikarstwa oraz Zakład Komunikacji Społecznej i Socjologii Mediów Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.
Czasopismo „Media – Kultura – Społeczeństwo”, jest poświęcone szeroko rozumianej problematyce rozwoju, funkcjonowania i oddziaływania mediów w kulturze współczesnej. Cechą charakterystyczną naszego czasopisma jest prezentacja spojrzenia na problematykę mediów z dwóch punktów widzenia: z perspektywy praktyków, czyli dziennikarzy kształtujących dzisiejsze media, oraz z perspektywy teoretyków i badaczy zajmujących się krytyczną analizą społecznego oddziaływania mediów. Zamierzamy prezentować zarówno rozważania ogólnoteoretyczne z obszaru różnych dyscyplin humanistyki (historia, socjologia, psychologia, politologia, kulturoznawstwo, językoznawstwo), oraz rezultaty badań szczegółowych. Istotnym uzupełnieniem będą recenzje nowych wydawnictw, sprawozdania z konferencji i zjazdów naukowych oraz kronika najważniejszych wydarzeń medialnych w Polsce.
Mamy nadzieję, że nasza inicjatywa spotka się z zainteresowaniem i życzliwością. Zapraszamy do publikowania w naszym czasopiśmie.

Książka "Media kultura społeczeństwo 5/2007" - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi. Książka posiada 174 stron i została wydana w 2007 r.