pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media audiowizualne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: twarda
Ilość stron: 356 s.
Wymiar: 130x205 mm
EAN: 9788326412820
ISBN: 978-83-2641-282-0
Data: 2011-06-02
pozycja niedostępna

Opis książki:

W publikacji przedstawiono problematykę związaną z procesem cyfryzacji w dziedzinie mediów audiowizualnych, odgrywających ważną społecznie rolę informacyjną, gospodarczą a także kulturotwórczą. Przeprowadzono analizę konfliktu regulacyjnego będącego konsekwencją zróżnicowanego spojrzenia na interes publiczny w mediach audiowizualnych. Ponadto szczegółowo przedstawiono zagadnienia dotyczące: znaczenia mediów audiowizualnych realizujących zadania publiczne, w tym - ochronę praw jednostki i kształtowanie tożsamości narodowej i kultury, moralności publicznej jako głównego wyznacznika ochrony celów interesu publicznego na poziomie narodowym, pojęcia misji publicznej oznaczającej określenie podstawowych celów interesu publicznego w mediach audiowizualnych, znaczenia zasady must carry jako instrumentu ochrony interesu publicznego w mediach audiowizualnych w dobie cyfryzacji, instrumentów ochrony interesu publicznego w mediach audiowizualnych, roli władzy publicznej w ochronie interesu publicznego w mediach audiowizualnych. Publikacja zawiera analizę wybranych orzeczeń Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, Trybunału Konstytucyjnego, Sądu Najwyższego oraz Naczelnego Sądu Administracyjnego.

Książka "Media audiowizualne" - Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 356 stron i została wydana w 2011 r.