pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Media and Journalism in the Digital Era

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 148 s.
Wymiar: 238x167 mm
EAN: 9788322935323
ISBN: 978-83-2293-532-3
Data: 2016-08-26
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Książka Media and Journalism in the Digital Era pod redakcją Katarzyny Konarskiej i Adama Szynola to interesująca inicjatywa wydawnicza. Przede wszystkim dotyka ona istotnych problemów związanych z funkcjonowaniem mediów i dziennikarstwa w dobie nowych wyzwań, jakie pojawiły się wraz z powszechną digitalizacją komunikacji masowej.

Przełom cyfrowy doprowadził bowiem do znaczących zmian na rynku mediów "tradycyjnych", zmusił właścicieli i pracowników redakcji gazet, stacji telewizyjnych czy radiowych do zredefiniowania wielu aspektów codziennej pracy dziennikarskiej, miejsca na rynku medialnym czy poszukiwania alternatywnych rozwiązań finansowo-marketingowych. Dynamika zachodzących zmian, ich powszechność, a także niezwykle szeroki zasięg domagają się naukowego oglądu nowej sytuacji, a recenzowana książka wydaje się świetnym uzupełnieniem stanu wiedzy na ten temat".

[z recenzji dr. hab. Arkadiusza Lewickiego, prof. nadzw. UWr.]

Książka "Media and Journalism in the Digital Era" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 148 stron i została wydana w 2016 r.