pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing usług hotelarskich. Poradnik metodyczny

Dane szczegółowe:
Wydawca: REA
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 64 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375440843
ISBN: 978-83-7544-084-3
Data: 2011-06-22
pozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Niniejsza pozycja przeznaczona jest dla nauczycieli przedmiotu marketing usług hotelarskich w technikum hotelarskim. Poradnik został opracowany na podstawie podręcznika Marketing usług hotelarskich, zgodnie z nowym programem nauczania. W poradniku przedstawiono plan wynikowy, wskazano materiały przydatne do realizacji poszczególnych zagadnień, propozycje ćwiczeń, które mają na celu wykształcenie u uczniów umiejętności praktycznych oraz przykładowe scenariusze wybranych lekcji i przykładowe testy z rozwiązaniami.

Podręcznik „Marketing usług hotelarskich. Poradnik metodyczny” - oprawa miękka - Wydawca: REA.