pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marka. Wizerunek, wizualność, komunikacja

Dane szczegółowe:
Wydawca: Libron
Rok wyd.: 2018
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788365705907
ISBN: 978-83-6570-590-7
Data: 2019-04-09
Cena wydawcy: 44.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Interpretujemy w tej książce rzecz na pozór nieogarnioną - postrzeganie marek w przestrzeni społecznej. Współczesna marka (snobistycznie mówiąc - brand) została bowiem niemal bez reszty zantropomorfizowana. Deliberujemy zatem o kultach, tożsamościach, autentyzmie, wartościach, sukcesach i prawdach marki niczym o egzystencji żywych istot. Obserwujemy społeczności i komunikaty, wiedząc, że to jednak ekonomia, a nie psychologia stanowi ich grunt ontologiczny, ale ponieważ zbyt wiele konceptów modelu gospodarki jest do przebrnięcia, a ich paradygmaty i tak boleśnie modyfikuje doraźna polityka, intryguje nas konsumeryzm nie tylko jako działanie biznesowe sensu stricto, lecz także kolekcja aktów wizualnych oraz werbalnych, których doznajemy m.in. z powodu konwergencji mediów o odnawiającym się statusie, tak efektownie wizualizujących ludzkie potrzeby i iluzje potrzeb.

Książka "Marka. Wizerunek, wizualność, komunikacja" - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2018 r.