pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Mapy drogowe produktu. Nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 240x210 mm
EAN: 9788328365926
ISBN: 978-83-2836-592-6
Data: 2020-06-15
Cena wydawcy: 67.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Mapa drogowa produktu w konwencjonalnym ujęciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzałych funkcji. A przecież - jeśli jest dobra - łatwo staje się cennym narzędziem: stanowi jeden z najbardziej wpływowych dokumentów, jakie organizacja może opracować, wydać i stale aktualizować. Ten jeden dokument może nadać właściwy kierunek procesom realizacji strategii firmowej. Może być kluczem do harmonizowania wizji interesariuszy. Trzeba tylko popatrzeć na mapę drogową produktu z punktu widzenia wciąż zmieniającego się świata i traktować ją jako ciągle aktualizowaną pomoc komunikacyjną, którą ma się kierować zespół.

Oto przystępny przewodnik prezentujący odświeżoną koncepcję map drogowych, które mają być nie tylko dokumentem strategicznym, ale także narzędziem przywództwa. Tworzenie map drogowych pokazano tu jako proces składający się z różnych działań, dzięki którym można określić sposób dostarczania klientowi jak największej wartości. Wymieniono kluczowe zasady budowy skutecznej mapy drogowej produktu, a następnie w kolejnych rozdziałach opisano sposoby realizacji poszczególnych działań. Znalazły się tu również liczne wskazówki i przykłady. Książka została napisana w taki sposób, aby uwzględnić szerokie spektrum potrzeb, branż i produktów, ma także ułatwić dostosowanie map drogowych do potrzeb i stopnia gotowości organizacji.

Książka wyjaśnia, jak:
inspirująco sformułować cele produktu
racjonalnie wyznaczać priorytety i zapewnić sobie przychylność interesariuszy
zapracować sobie na lojalność zespołu i zachęcić go do efektywnej pracy
wykrywać okazje biznesowe i zawsze zachowywać przewagę
stworzyć kompletną mapę drogową bez składania nierealnych obietnic
Autorzy od lat zajmują się rozwojem produktu i różnymi podejściami do tego zagadnienia.

Czas na mapę drogową, dzięki której produkt przetrwa starcie z rzeczywistością!
O autorach
C. Todd Lombardo - architekt do spraw innowacji w Small Business Inno Loft w firmie Constant Contact.

Bruce Mc Carthy jest genetycznym twórcą map drogowych produktów. Obecnie jest prezesem Boston Product Management Association (BPMA) oraz Up Up Labs.

Evan Ryan postrzega tworzenie produktów jako rozwiązywanie problemów i pretekst do nieustannego uczenia się. Jest świetnym kierownikiem produktu, przedsiębiorcą i konsultantem.

Książka "Mapy drogowe produktu. Nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności" - C. Todd Lombardo, Bruce McCarthy, Evan Ryan, Michael Connors - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2020 r.