pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Manual II. Communication Design. Antologia

Dane szczegółowe:
Wydawca: Libron
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 687 s.
Wymiar: 226x164 mm
EAN: 9788366269552
ISBN: 978-83-6626-955-2
Data: 2021-03-10
Cena wydawcy: 28.61 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niezależnie od tego, jak dalekie tematycznie są sobie artykuły zawarte w tej publikacji, nietrudno odnaleźć wspólny mianownik, jakim jest konstruktywistyczny paradygmat komunikacji społecznej. Na niniejszą publikację składają się teksty części zespołu, który nieoficjalnie określany jest jako wrocławska szkoła komunikacji i designu.
Znakomita część zespołu skupiona jest wokół działalności naukowej i dydaktycznej Zakładu Communication Design, działającego przy Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Książka "Manual II. Communication Design. Antologia" - Mariusz Wszek, Dorota Płuchowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 687 stron i została wydana w 2018 r.