pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Made in China

Autor książki:

Donald N. Sull, Yong Wang

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademia Sukcesu
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 304 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788392209720
ISBN: 978-83-9220-972-0
Data: 2008-11-23
pozycja niedostępna

Opis książki:

Amerykańscy przedsiębiorcy, począwszy od Henry`ego Forda do Billa Gatesa, przeszli do legendy z powodu roli, jaką odegrali w gospodarce USA. Niewiele jednak wiemy o pionierach drugiej co do wielkości gospodarki świata.
Poprzez burze i zawirowania ostatniej dekady (w tym zmiany prawa, sporadyczny dostęp do kapitału oraz wejścia zagranicznych koncernów) kilka wyrosłych z miejscowego gruntu firm odniosło w Chinach nadzwyczajny sukces, choć setki rywali padły.
Jak zwycięzcy tego dokonali? Czego zachodni menedżerowie mogą nauczyć się o konkurowaniu na chińskich lub innych nieprzewidywalnych rynkach? W książce "Made In China" Donald N. Sull przedstawia osiem z tych imponujących przedsięwzięć, aby odsłonić tajemnicę ich zaskakującego sukcesu.
Przekonuje, że na niepewnych rynkach te firmy odnoszą sukces, które szybciej i bardziej efektywnie, a zarazem systematycznie reagują na uderzenia zagrażające ich egzystencji, wyrzucając mniej udanych rywali z rynku.
Szybciej chwytają większe szanse, co zapewnia im lepszą pozycję na przyszłość. W okresach względnego spokoju stosują strategię "aktywnego oczekiwania" nieustannie przewidując i reagując na wyłaniające się zagrożenia i szanse szybciej niż konkurencja.

Książka "Made in China" - Donald N. Sull, Yong Wang - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademia Sukcesu. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2006 r.