pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Literatura i reklama w Niemczech
książka:

Literatura i reklama w Niemczech

Dane szczegółowe:
Wydawca: UNIVERSITAS
Rok wyd.: 2018
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 250 s.
Wymiar: 135x205 mm
EAN: 9788324234479
ISBN: 978-83-2423-447-9
Data: 2018-07-27
Cena: 21.05 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Literatura i reklama w Niemczech - Tomasz Małyszek - opis książki:

O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i reklamą, kiedy ta pierwsza powstaje jako świadomy, zaplanowany komunikat reklamowy, a druga niczego nie reklamuje, pozornie nie ma więc sensu, i dopiero odczytanie w szeregu lub cyklu kolejnych epizodów kampanii promocyjnej nadaje jej znaczenie i naprowadza odbiorcę na jej pierwotny ślad. Paradoksalnie reklama bez słów, artystyczny spot filmowy oparty na scenariuszu, który jest pogłosem lub poświatą treści przemycanych uprzednio przez literaturę, najbardziej ją przypomina.

Niniejsza praca sięga po przypadki znanych artystycznych spotów reklamowych, z których część ma charakter spotów wizerunkowych i była nagradzana na festiwalu w Cannes. Ich wspólną cechą jest miejsce wytworzenia, czyli niemieckie agencje reklamowe, lub produkt albo zleceniodawca, który również pochodzi z Niemiec. Takie zawężenie analizy nie oznacza, że niemiecka reklama wizerunkowa różni się od reklam produkowanych na świecie, ale pozwala utrzymać w ramach i uporządkować wiedzę na temat możliwych, domniemanych, a czasem oczywistych zależności pomiędzy literaturą danego kraju a utrwalonymi w nim normami promocji i marketingu.

Książka „Literatura i reklama w Niemczech” - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo UNIVERSITAS.

Książka posiada 250 stron i została wydana w 2018 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Literatura i reklama w Niemczech"
Tomasz Małyszek - autor m.in.:
Germanica Wratislaviensia 141. - okładka książki
Germanica Wratislaviensia 141. Ansatze - Begrundungen... Iwona Bartoszewicz, Marek Hałub, Tomasz Małyszek (red.);
Germanica Wratislaviensia 140. - okładka książki
Germanica Wratislaviensia 140. Wahrnehmungen und... Iwona Bartoszewicz, Marek Hałub, Tomasz Małyszek (red.);
Germanica Wratislaviensia 139. - okładka książki
Germanica Wratislaviensia 139. Kategorien und... Iwona Bartoszewicz, Marek Hałub, Tomasz Małyszek (red.);
Romans Freuda i Gradivy - okładka książki
Romans Freuda i Gradivy Tomasz Małyszek;
Germanica Wratislaviensia 137. - okładka książki
Germanica Wratislaviensia 137. Beobachtungen und... Iwona Bartoszewicz, Marek Hałub, Tomasz Małyszek, Eugeniusz Tomiczek (red.);
Germanica Wratislaviensia 136. - okładka książki
Germanica Wratislaviensia 136. Ubereinstimmungenund... Iwona Bartoszewicz, Marek Hałub, Tomasz Małyszek, Eugeniusz Tomiczek (red.);
Ikonen und Impressionen - okładka książki
Ikonen und Impressionen Tomasz Małyszek, Jacek Rzeszotnik;
Produkty podobne: