pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Leksykon marketingu politycznego

Autor książki:

Jerzy Muszyński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Atla 2
Rok wyd.: 2001
Oprawa: miękka
Ilość stron: 246 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788388555503
ISBN: 83-8855-550-2
Data: 2008-11-19
pozycja niedostępna

Opis książki:

W leksykonie znalazły się hasła szczególnie ważne dla marketingu politycznego, wymagały one wyjaśnienia szeregu różnych kwestii związanych z funkcjonowaniem politycznego rynku. Niektóre hasła nie należą bezpośrednio do obszaru marketingu politycznego. Stanowią jednak ważne oparcie dla teorii marketingu politycznego, dalszych badań w tym zakresie. W kilku biogramach ukazałem naukowców myślicieli, których twórczość i działalność polityczna związana była i jest m.in z marketingiem politycznym. Jerzy Muszyński

Książka "Leksykon marketingu politycznego" - Jerzy Muszyński - oprawa miękka - Wydawnictwo Atla 2. Książka posiada 246 stron i została wydana w 2001 r.