pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kultury prosumpcji. O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów

Autor książki:

Piotr Siuda

Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 296 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788375453782
ISBN: 978-83-7545-378-2
Data: 2012-11-13
pozycja niedostępna

Opis książki:

Tom 16. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

U podstaw sformułowania problemu legła frustracja spowodowana obserwowanym w literaturze przedmiotu brakiem rozważań dotyczących ograniczeń i odmienności najnowszych trendów popkulturowych polegających na wdrażaniu prosumpcji. Zaistnienie tej ostatniej wiąże się z zachęcaniem konsumentów do aktywnego tworzenia, reinterpretowania i redystrybucji popproduktów. W pochwałach emancypacji, jaką niosą za sobą te procesy, akademicy nie dostrzegają, że rysowany przez nich obraz nie jest do końca trafny. Mówi się (mniej lub bardziej bezpośrednio) o wszechogarniającym charakterze prosumpcji i jej jednakowości niezależnie od miejsca implementacji. Badacze nie zauważają, że w różnych częściach globu rozwija się ona inaczej - mamy do czynienia z różnym jej natężeniem oraz wielkością pod względem formy.

Książka "Kultury prosumpcji. O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów" - Piotr Siuda - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2012 r.