pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kreowanie produktu turystyki kulturowej w muzeach etnograficznych na przykładzie Mazowsza i Pomorza

Autor książki:

Klaudia Nowicka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 237x168 mm
EAN: 9788378653660
ISBN: 978-83-7865-366-0
Data: 2016-08-01
Cena wydawcy: 29.40 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"No i po co nam w ogóle te muzea?" - takie przewrotne pytanie postawiła Anna Żakiewicz (2008) w odpowiedzi na liczne doniesienia medialne dotyczące spadku zainteresowania społeczeństwa polskiego tą formą obcowania z kulturą. Jednakże dane statystyczne publikowane przez GUS oraz gromadzone przez muzea wskazują, że tendencja jest zupełnie odwrotna. W ciągu ostatnich piętnastu lat notuje się stały wzrost liczby osób odwiedzających muzea, a wyniki badań przeprowadzonych przez Instytut Turystyki wykazały, że głównym celem przyjazdu turystów do Polski jest zwiedzanie. Zatem produkt będący wynikiem prac muzealników stanowi istotny i perspektywiczny element potencjału turystycznego naszego kraju. Niniejsza książka jest próbą syntetycznej oceny i analizy produktu turystycznego kreowanego przez muzea etnograficzne na wolnym powietrzu w dwóch regionach etnograficznych: na Mazowszu i Pomorzu.

Książka "Kreowanie produktu turystyki kulturowej w muzeach etnograficznych na przykładzie Mazowsza i Pomorza" - Klaudia Nowicka - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2016 r.