pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego

Autor książki:

Wanda Patrzałek

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 290 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372053145
ISBN: 978-83-7205-314-5
Data: 2013-01-25
Cena wydawcy: 35.25 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka przedstawia różnorodne zagadnienia odnoszące się głównie do reklamy komercyjnej, ale także społecznej i politycznej ujmowane z interdyscyplinarnej perspektywy. Autorami poszczególnych rozdziałów są przedstawiciele takich dyscyplin, jak: ekonomia, socjologia, psychologia, prawo i marketing, reprezentujący ośrodki akademickie w Polsce i za granicą. W monografii została podjęta próba odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku zmierza współczesna reklama. Ponadto przedstawiono zmiany w strukturze przekazu reklamowego w zakresie jego efektywności oraz poziomu racjonalności w kontekście współczesnego kryzysu ekonomicznego. Publikacja adresowana jest do teoretyków i praktyków zajmujących się analizą i tworzeniem przekazów reklamowych w agencjach reklamowych, firmach, bankach i instytucjach, a także do studentów kierunków ekonomicznych, socjologicznych, psychologicznych i prawniczych specjalizujących się w badaniach współczesnej reklamy.

Książka "Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego" - Wanda Patrzałek - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 290 stron i została wydana w 2012 r.