pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego
»
książka:

Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 290 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372053145
ISBN: 978-83-7205-314-5
Data: 2013-01-25
Cena: 34.30  Cena wydawcy: 35.25 zł Oszczędzasz: 0.95 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego - Wanda Patrzałek - opis książki:

Książka przedstawia różnorodne zagadnienia odnoszące się głównie do reklamy komercyjnej, ale także społecznej i politycznej ujmowane z interdyscyplinarnej perspektywy. Autorami poszczególnych rozdziałów są przedstawiciele takich dyscyplin, jak: ekonomia, socjologia, psychologia, prawo i marketing, reprezentujący ośrodki akademickie w Polsce i za granicą. W monografii została podjęta próba odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku zmierza współczesna reklama. Ponadto przedstawiono zmiany w strukturze przekazu reklamowego w zakresie jego efektywności oraz poziomu racjonalności w kontekście współczesnego kryzysu ekonomicznego. Publikacja adresowana jest do teoretyków i praktyków zajmujących się analizą i tworzeniem przekazów reklamowych w agencjach reklamowych, firmach, bankach i instytucjach, a także do studentów kierunków ekonomicznych, socjologicznych, psychologicznych i prawniczych specjalizujących się w badaniach współczesnej reklamy.

Książka „Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego” - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu.

Książka posiada 290 stron i została wydana w 2012 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego"
Wanda Patrzałek - autor m.in.:
Działalność informacyjna członków - okładka książki
Działalność informacyjna członków gospodarstwa... Agnieszka Dejnaka, Stefan Forlicz, Wanda Patrzałek;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Krytyka kultury - okładka książki
Krytyka kultury Ralf Konersmann
Produkty podobne:
Antropologia donosu. Seria: Inne - okładka książki
Antropologia donosu. Seria: Inne strony historii Jarosław Syrnyk, Robert Klementowski (red.)
Kobiety w polskiej transformacji - okładka książki
Kobiety w polskiej transformacji 1989 Monika Frąckowiak-Sochańska, Sabina Królikowska (red.)
Bezpieczeństwo w perspektywie komunikowania - okładka książki
Bezpieczeństwo w perspektywie komunikowania społecznego... Józef Podgórecki, Aleksandra Dąbrowska, Kazimierz Czerwiński (red.)