pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Klucz do marketingu. Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 350 s.
Wymiar: 142x205 mm
EAN: 9788301154486
ISBN: 978-83-0115-448-6
Data: 2008-11-18
pozycja niedostępna

Opis książki:

Na czym polega marketing relacji? Co to jest marketing ambientowy? Kim był Michael Porter? Nie musisz już przeszukiwać internetu i wertować wielu podręczników.
Klucz do marketingu w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem - marketingiem.
Wyjaśnia, że marketing, który spośród wszystkich dyscyplin wchodzących w skład nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z wprowadzaniem ludzi w błąd i manipulacją, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, które często łamane są przez ludzi nie związanych z tą dziedziną.
Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i będący w powszechnym użyciu w środowisku marketingu żargon wykorzystywany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.
Klucz. zawiera ponadto: - odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim, - odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę, - rysunki i schematy, - wszechstronny indeks, -słowniczek angielsko-polski, Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.
Klucz do marketingu to książka, którą zawsze warto mieć pod ręką.

Książka "Klucz do marketingu. Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci" - Jonathan Sutherland, Diane Canwell - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 350 stron i została wydana w 2008 r.