pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego

Autor książki:

Ireneusz Matusiak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 336 s.
Wymiar: 130x205 mm
EAN: 9788326442827
ISBN: 978-83-2644-282-7
Data: 2013-07-02
pozycja niedostępna

Opis książki:

Gry komputerowe stanowią fenomen technicznego, kulturowego i artystycznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego, łączący w sobie elementy literatury, filmu, muzyki i sztuki plastycznej. Ich status prawny wciąż jednak nie jest precyzyjnie określony i budzi wiele wątpliwości.

W książce omówiono m.in. takie zagadnienia jak: - proces ewolucji gier komputerowych, - cechy charakterystyczne gier komputerowych, wyróżniające je spośród innych utworów multimedialnych, - sprzedaż przedmiotów tzw. własności wirtualnej, - ochrona awatarów, - naruszenie prawa do wirtualnego wizerunku.

Walorem opracowania jest jego interdyscyplinarność, odwołania do innych systemów prawnych oraz przedstawienie najnowszego orzecznictwa sądów krajowych i zagranicznych dotyczącego omawianej tematyki.

Praca zawiera wiele cennych wskazówek, które mogą być wykorzystane przez osoby wykonujące zawody prawnicze - w tym sędziów, radców prawnych i adwokatów; pomocna będzie również dla twórców i producentów gier komputerowych oraz dla graczy, zwłaszcza w kwestiach związanych z ich twórczą działalnością w grach typu MMORPG.

Stan prawny na 30 kwietnia 2013 roku.

Książka "Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego" - Ireneusz Matusiak - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2013 r.