pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Google. Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Autor książki:

Martyna Zastrożna

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 140x210 mm
EAN: 9788324695003
ISBN: 978-83-2469-500-3
Data: 2015-02-06
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Czy wiesz, jak myślą Twoi klienci?
Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie - właściwie od ręki. Zanim dokonamy jakiegokolwiek zakupu, zasięgamy opinii na forum poświęconym produktowi, oglądamy prezentacje na You Tube, prosimy o rekomendację znajomych na Facebooku. Na koniec oczywiście porównujemy ceny i kupujemy produkt w sklepie, w którym jest najtaniej. Sprzedawcom nie jest łatwo w świecie Web 2.0, 3.0, a nawet 4.0!
W badaniach Google i Shopper Sciences z 2012 roku, przeprowadzonych na grupie trzech tysięcy osób, zidentyfikowano... trzy tysiące różnych ścieżek poszukiwania informacji! Oznacza to, że KAŻDY użytkownik internetu korzysta z niego na swój sposób. Czy to zła wiadomość dla dostawców produktów i usług? I tak, i nie. Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics. Dzięki tej książce będziesz w stanie wyciągnąć 120% z jego możliwości i zbudować przewagę nad konkurencją.

Książka "Google. Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych" - Martyna Zastrożna - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2015 r.