pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Flash 5. Gry i kreskówki f/x

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2001
Oprawa: miękka
Ilość stron: 312 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788371975196
ISBN: 83-7197-519-8
Data: 2009-09-07
Cena wydawcy: 70.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Flash 5. Gry i kreskówki f/x" odkryje przed Tobą nowy wymiar Flasha, świat kreskówek i gier. Znajdziesz w niej wszystko: omówienie programowania i projektowania postaci, animacji ludzkich ruchów, synchronizacji ust i eksportowania filmów do Internetu i na wideo. W rozdziałach poświeconych grom dowiesz się jak opracować projekt gry, jej strategię i programowanie. Jeden z rozdziałów o grze przygodowej zawiera wszystkie skomplikowanie techniki programowania włącznie ze złożonym wykrywaniem kolizji i tworzeniem aksonometrycznej trójwymiarowego środowiska.

Zastosuj najnowsze techniki Flasha 5 do tworzenia tej gry przygodowej!

Z tej książki dowiesz się jak:

  • Tworzyć zabawne skrypty, scenopisy, postaci, tła i dźwięki w piątej wersji Flasha.
  • Projektować animację postaci i ludzkie ruchy przy pomocy unikatowego systemu manekinów.
  • Opracować synchronizację ust i wyrazów twarzy.
  • Przygotować kreskówki do publikacji w Sieci i na wideo.
  • Opanować technikę rotoskopii.
  • Tworzyć realistyczne tło.
  • Efektywnie stosować programy ładujące.
  • Programować gry.
  • Tworzyć quizy z zastosowaniem sztucznej inteligencji.
  • Programować złożone przygodowe gry w trójwymiarowym aksonometrycznym środowisku.

Książka "Flash 5. Gry i kreskówki f/x" - Bill Turner, James Robertson, Richard Bazley - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2001 r.