pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Entwicklung der interkulturellen Kompetenz anhand von Werbetexten. Język, kultura, komunikacja 15

Autor książki:

Gabriela Gorąca-Sawczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788323228158
ISBN: 978-83-2322-815-8
Data: 2015-03-13
pozycja niedostępna

Opis książki:

Celem książki jest ukazanie, w jaki sposób wykładowcy na kierunku lingwistyka stosowana mogą pracować ze studentami nad obcojęzycznymi tekstami reklamowymi, rozwijając przy tym ich kompetencję interkulturową oraz umiejętność pracy w projekcie. Wykształcenie u studentów umiejętności świadomego odbioru oraz pisania tekstów reklamowych, znajomość technik tworzenia oraz kreatywnego pisania, także w językach obcych, są atutami na rynku reklamy, dlatego warto włączyć do praktycznej nauki języków obcych analizę porównawczą testów reklamowych w języku ojczystym i obcym. O sukcesie tekstu reklamowego decyduje jego perswazyjny język, oprawa muzyczna oraz efekty wizualne, które wzmacniają przekaz słowny. Obcojęzyczny przekaz reklamowy zawiera także elementy charakterystyczne dla kultury kraju, w którym jest emitowany. Przyszły copywriter powinien zdawać sobie sprawę z tej złożoności. W pracy można znaleźć wskazówki, w jaki sposób przygotować studentów do tworzenia spójnych pod względem treści i formy tekstów reklamowych na potrzeby kampanii międzynarodowych.

Książka "Entwicklung der interkulturellen Kompetenz anhand von Werbetexten. Język, kultura, komunikacja 15" - Gabriela Gorąca-Sawczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2014 r.